reklama

Iphone je oficiálne v Nemecku a v UK kedy bude u nás bohvie

iPhone smeruje konečne do Európy.  Ja som zvedavý kedy sa dostane k nám.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

V týchto dňoch sa oficiálneho uvedenia iPhone na trh dočkala Veľká Británia a Nemecko. Celkom zaujímavé je aj, aký operátori tento mobilný telefón v týchto dvoch krajinách predávajú. Vo Veľkej Británii je to O2 a v Nemecku T-Mobile. Som celkom zvedavý, kto prinesie iPhone do našich končín. O2, Orange, alebo T-Mobile ? Inak osobne ma celý iPhone zaujal leda tak ovládaním pomocou dotykovej obrazovky. Ale to je asi tak všetko čím ma upútal. Možno keby som mal šancu ošahať si ho tak rečeno naživo, tak možno zmením názor. Ale ja mám skôr rád klasické mobily. Inak som celkom zvedavý, aká bude predajnosť iPhone u nás, ak sa k nám niekedy dostane.

Branislav Rác

Branislav Rác

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

33 ročný Blogger Videoblogger a Podcaster z malého mesta na záhorí. Zaujímajúci sa o internet, Web 2.0 služby a z obľubou recenzujúci najrôznejšie gadgets. Zoznam autorových rubrík:  TechnologieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu