reklama

Nuž hádam by som sa mal aj predstaviť

Pár úvodných viet o mojej maličkosti

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Tak dovoľte aby som sa Vám predstavil. Volám sa Branislav Rác a pochádzam zo Stupavy ,kde žijem celý svoj život. Momentálne som ešte nezamestnaný, ale to sa pravdepodobne čoskoro zmení, pretože sa chystám do istej nemenovanej spoločnosti ako admin. Dúfam že to dobre dopadne. Inak medzi moje koníčky okrem internetu patrí aj hudba. Obľubujem hlavne house, dance, trance a techno. Sám trocha skúšam mixovať, avšak v kluboch by ste ma hľadali márne. Na také mixovanie som ešte nedorástol, a obávam sa, že ani nedorastiem. Okrem tohto blogu mám svoj oficiálny blog. Možno sa teraz pýtate, prečo chcem blog ešte aj na SME. Nuž som človek, ktorý sa rád zoznamuje a tak isto skúša nové a nové veci. A preto som si povedal, že vyskúšam blogovanie na blogoch SME. Dúfam, že sa vám moje príspevky budú páčiť. Nuž a keďže som fanúšik do techniky a PC, budú to príspevky prevažne technologického razenia. Tak teda príjemné čítanie.

Branislav Rác

Branislav Rác

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

33 ročný Blogger Videoblogger a Podcaster z malého mesta na záhorí. Zaujímajúci sa o internet, Web 2.0 služby a z obľubou recenzujúci najrôznejšie gadgets. Zoznam autorových rubrík:  TechnologieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu